понеділок, 1 березня 2010 р.

Реклама з "душком"

Доброго дня дорогі читачі. Сьгодні хочу звами поділитись ставленням до реклами що постійно нас зомбує. Останнім часом мене особисто дико дістала шалено "інтелектуальна" реклама одного з засобів очищення повітря. Недолугі маркетологи не додумались ні дочого кращого, як об'явити всьому світу про їх засіб який буквально "знищує" молекули того запаху який нас турбує. Це була трішки емоційна передмова. А тепер суцільні факти:
1. Зміна молекули - це фактично перехід її частин до іншої молекули (атому) тобто під дією зовнішніх чинників відбувається перетворення однієї речовини в іншу. Також проходить руйнація ядер атомів, але такий процес є передумовою винекнення ядерного вибуху.
2. Фактично згаданий засіб у нашому помешканні призводить до ядерних вибухів, що саме по собі є нонсенсом!!!

P.S.Раджу усім більше звертати уваги на рекламу і ви зрозумієте скільки там елементарних помилок.


Сергій Бистрицький

Немає коментарів:

Дописати коментар